16 Mart 2015 Pazartesi

"korkmak yersiz"

Bugünkü konumuz, bazı insanların hayatımızda olmasının ne kadar da güzel olduğu.

Sevgi dolu bir aileye konuk oldum bugün. Gülmeli, eğlenmeli, sımsıcak bir akşamdı. Fenerbahçe yenildi; ama "en azından Gençler yendi" dedim. Hatta "Fenerbahçe olmasa bugün bir arada olamazdık" dedik.
Üniversite yıllarına, tanışmamıza, Hacettepeli Fenerbahçelilere, kurduğumuz sağlam arkadaşlığa döndük ve güldük yine.

Eve dönünce posta kutumda taaa Edinburgh'tan gelen bir kart buldum. Birlikte göğe bakması güzel insanlar olduğu için güzel hayat belki de.

Sonra tarihe baktım, biraz gecikmeli yazdım; ama 15 Mart sevdiğim bir gün.
Şimdi dost diye tuttuğum bir eli ilk kez tutup tokalaştığım, ilk kez güldüğüm, ilk kez fikir alış-verişi yaptığım gün. İkimiz için de zor bir döneme denk gelen, güzel bir tesadüf.
Büyük konuşmuş olmayım tabii; ama bir ömür "iyi ki tanıdım" diyeceğim insanlar var hayatımda. Her biri için ayrı ayrı şükrediyorum ben.
Birinin bugün yıldönümü işte.
Doğum gününe gerek yok illa ki.

Çok şükür, çok.

Hiç yorum yok: