14 Mart 2015 Cumartesi

"billur tasta bal şerbeti gibi insandır."

1 ay önce başladığım "biraz (hafif) kitap(lar) okuyayım da kafamı azıcık dağıtayım" sürecini 12 kitapla tamamladım. Uzun zamandır bu kadar geceli-gündüzlü kitap okumuyordum. Tabii ağır Alman edebiyatına girmediğim için ("O Geri Döndü" sayılmaz) bu rakama ulaşmak kolay oldu. Aşklı, entrikalı, bol olaylı; ama inanılmaz kafa dağıtan bir süreçti. Hatta uzun zamandır hissetmediğim kadar iyi hissettim kendimi.
Tabii bu arada spor falan hak getire.
Okurken içtiklerim ve yediklerim de cabası.

Şimdi bu güzel molayı bırakma vakti. Aptal YDS sınavına 20 gün kala aklımın başıma gelmesi de ayrı bir derbederlik; ama olan oldu.
Zihnimi toparladım, şimdi sıra geleceğimi ve bedenimi toparlamakta.
Şunların hepsini bir arada yapmayı bir türlü öğrenemedim.



Hiç yorum yok: