30 Ocak 2015 Cuma

"Ne kadar yürüdüm bilmiyorum."



Zakkum konserine gittik dün, çok uzun zamandır gitmiyordum, iyi geldi.

Özlüyorum; ama eski tadı da yok.
Yani aslına bakılırsa Anason onlar için bir çıkış oldu, güzel adamlar, güzel para kazanıyorlar artık; ama son albümden iki şarkı ancak dinliyorum ben. Tabii bana ve eski seyircilerine göre hareket de edecek değiller; ama düşününce bi' dönem her hafta gidiyordum dinlemeye, sonra If Performance ile her ay, hiç atlamadan. Aralık 2007'den beri telefon müziğim Ahtapotlar, hatırlayamıyorum ama epeydir alarm müziğim "ah çikolata".
Yani biraz da olsa hakkım var gibi hissediyorum, en azından Ahtapotlar'ı şu hali ile (https://www.youtube.com/watch?v=a2tH8GLE88I) dinleyebilsek.
İkinci albümden ne bileyim, bi' "24 Ayar" dinlesek, "Kale Değilsin" dinlesek. "Uyanık mısın?"ı bile çalmıyorlar :/
Sonuçta Ankara onların evi, ne çalsalar dinleniyor; Placebo, Morrissey falan beklemek uçuk olur da artık, kendi eski şarkıları neden olmasın?
Hiç sohbet de etmiyor Yusuf sahnede.
Küfürlü konuşmasını, ona buna laf sokmasını bile özledim valla.

Neyse sonuçta gittik biraz dertlendik. Yusuf'un parlayan gözlerini, Cem'in "hiçbirinizi sevmiyorum aslında" bakışlarını gördük yine.
Bi' dahaki gidişim, rakı içip dertlenesim olduğu zaman olur herhalde.





Hiç yorum yok: