13 Ocak 2016 Çarşamba

"savaşa dair tüm kıssalar aşktan söz eder hale geliyor örneğin" (13 Ocak 2016)


255 sayfalık kitabın ilk 25 sayfasını okuyup uyumuştum dün. Başı çok güzel başlıyor, mutlu uyudum bile denebilir. İyi ki orada bırakmışım :)
Sonra bugün hastanelerde sıra beklerken, dolmuşta falan hep "Kırlangıç Dönümü"nü okudum, bazı yerlerinde ağladım (hastanede ağlamak iyi olmuyor, hastan var başına bir şey geldi sanıyorlar), bazı yerlerinde güldüm.

"Aksın gitsin mi, Sinan Sülün mü okuyayım?" diye sorduğumda bu kadar akıp gideceğini düşünmemiştim, roman diye demiştim. Son 40 sayfayı bıraksam mı diyorum; ama bırakmaya da gönlüm razı değil. Bu gece hüzünle veda ederim kitaba.

Yeni dönem Türk Edebiyatının içinde olduğumuz için fark etmiyoruz; ama çok güzeller. Geriye dönüp bakınca fark edeceğiz.

Sinan Sülün romanı ile kalbimi çaldı, hafta sonu da öykülerini okuyup içimdeki sıralamada bir düzenleme yapacağım sanırım.



*Murat Gülsoy - Sayıların Gizli ve Güncel Anlamları

Hiç yorum yok: