11 Ocak 2016 Pazartesi

"bana deli gözüyle bakanların gözleri biraz daha büyüdü sadece" (10 Ocak 2016)


Bugün yine fuara gittik. Açılış gününe oranla epey kalabalıktı. Gezmediğim bütün stantları gezdim ve bol bol kitap aldım. Sahaflar kısmı biraz kısa sürdü; çünkü yaklaşık 3 saat fuarın kalabalığında yorulmuştuk zaten.



Okumadığım 856 bin kitap yokmuş gibi yine aldım da aldım. Ancak bir sıralaması var.
Öncelikle bitirmeye kıyamadığım Seyrek Yağmur bitecek. (Barış Bıçakçı sen inanılmaz bir adamsın [buraya bin tane kalp gelecek] )

Sonra haftaya fuara gelmeden önce Ali Lidar'ın kitapları bitecek (ki imza alırken okumuş olayım)
Sonra da Sinan Sülün'ün önce romanı (Kırlangıç Dönümü), sonra öyküleri (Karahindiba) bitecek. Romana imzayı aldım; ama daha okumuş değilim. Gerçi ben bilsem o böyle tatlı bir adam, tatlılık kontenjanından kitabı çıktığı gün alır okurdum. Yazarları huysuz, depresif, biraz asabi bilirdik biz. Bu yeni nesil naif, kibar, güler yüzlü ve çok içten.

Tamam belki Sait Faiklerin, Orhan Velilerin beraber rakı içtiği zamanı kaçırdık; ama yine de güzel döneme denk geldik ya [buraya da yüz tane kalp gelecek]



*Hasan Ali Toptaş

Hiç yorum yok: