10 Şubat 2015 Salı

"tutunduğum bir sarmaşık değildi"

Son günlerde başlıkları dışında haber okumuyorum, çok merak ettiğim bir şey duyarsam birilerinden özetini dinliyorum. Çoğunlukla birileri haberlerden bahsettiğinde susturuyorum ya da dinlemiyorum.
Twitter'da haber sitelerini takip etmeyi bıraktım, facebook'ta da sürekli olumsuz haber paylaşan arkadaşlarımın gönderilerine bakmıyorum.
Özellikle çocuklar ve hayvanlarla ilgili üzücü şeyler paylaşanları takip etmeyi bıraktım ya da zaman tünelimde görünmesini engelledim.

Neden yazıyorum bunları? Değiştiremeyeceğim veya etkide bulunamayacağım şeyleri gördükçe sinir katsayım artıyor ve sonuç benim için çok hayırlı olmuyor. İşin ilginç yanı; hayatını hep böyle yaşayan insanlar var ve hayat akıyor. Bilmeyince hiçbir şey değişmiyor, hatta daha sakin geliyor.
O zaman anlıyorum sürekli "hayat çok güzel" diye ortalıkta gezen tipler bundan öyle diyor, az bilince, az dertleniyorsun, her şey güzel geliyor.
Hayat bi' bize acımasız yani.



Hiç yorum yok: