22 Şubat 2015 Pazar

"daha fenası, katiyen anonim de değildir."

Çok uzun zaman sonra ilk kez (haftalık yapmam gerekenlere bile aldırmadan) tüm öğleden sonra ve akşamımı kitap okuyarak geçirdim.
Twitter, facebook, ülke gündemi umurumda dahi olmadı.

Neredeyse 350 sayfa okumuşum ve 100 daha okuyup, kitabımı bitirip öyle uyumayı planlıyorum.
bunun için sokağa çıkmayı, kitap fuarına gitmeyi bile erteledim.

Son 1-2 haftadır iyi hissetmemi de kitaplara borçlu olduğumu fark ettim. Eskisi kadar güçlü olmayan hafif bir vicdan azabı ile kendimi kitaplara vermek çok iyi geldi.

İşin özü kimse bir ilişkide kendini tam anlamıyla size teslim edemez ve siz kimseye teslim olamazsınız.
Bu ilişkiyi bir kitapla kurmuyorsanız tabii.
Ormana gitmiyorsanız şayet, hem kendinizden kaçıp, hem de kendinizle kalmak için kitaptan daha iyisi olamaz.
Benim açımdan böyle en azından...

>

Hiç yorum yok: