5 Ekim 2009 Pazartesi

Karmakarışık içim...

Bunalıyorum: Çalışamıyorum tez mez...

Sıkılıyorum: Vermişim mis gibi 10 kilo, takıldı ya! 11 oluyor, hemen geri 10'a dönüyor. Hırs yaptım, 2 haftada kırıcam bu şerefsiz 10 inadını! (Ah doktor ah, beni de şu kilo muhabbeti yapan kadınlara benzettin ya, alacağın olsun!)

Hayal kırıklığına uğruyorum: Kendisinden korktuğum; ama yazdıklarına bayıldığım adam "takdir" yerine "taktir" yazmış. Hem de iki kere... "Yapmaz" dedim; ama yapmış! Eee uyaramam da, lan ne pis bişi bu iletişimsizlik!

Mutlu oluyorum: İyi ki Fenerbahçe var, çubukluna kurban :)

Heyecanlanıyorum: GAZİANTEP-ADIYAMAN-ŞANLIURFA-DİYARBAKIR-MARDİN 4 gün/3 gece :)

Özlüyorum: Kırgınlığımı unutup, tüm eskileri...

Tutuyorum kendimi: Sevilmeden sevmeyeceğim.

Temizliyorum: Telefonumdaki kullanmadığım tüm numaraları.

Dinliyorum: Soner Sarıkabadayı'nın yaptığı tüm şarkıları...

1 yorum:

o6kara dedi ki...

Her derde devadır Çubuklu =)