10 Ekim 2009 Cumartesi

Sarısız lacivertsiz :/

Ligin ortasındaki milli maçları sevmiyorum, lig ara verince olan milli maçları seviyorum. Fenerbahçe'yi izlemek dururken Fatih Terim'i izlemek hiç güzel bir şey değil!!!
Milli maçı Fatih Terim'den ibaret düşünmek de hoş değil aslında; ama o geldi geleli keyif vermiyor bana takımı seyretmek...

6S maçına gidemeyeceğim de bugün itibariyle kesinleşince, İstanbul'a gidemeyen arkadaşlarla ortak bi' maç izleme etkinliği hazırlamak lazım şimdi, of yaaa :/

3 yorum:

unusual dedi ki...

kardeşim gelebilirse biz gidicez maça, bi de bilet bulmak lazım tabi. üzülme bence o kadar önemli değil, nasılsa yeniyoruz :) çok bi heyecan olacağını sanmıyorum :))

Tuğba dedi ki...

Benim de ablamın doğum günü 25i, bi de o cinconlu :) Yani gitsem çok fena satış olacak, belki dedim erken kutlarız, söyle bi yer yapayım dedim, olmadı :(
Çok sıfırlı yenelim de bana moral olsun bari :))
İstersen buluruz bilet sen haber ver bana :))

unusual dedi ki...

valla mı? :) haber veririm. tutuştum ben nasıl bulacaz diye :)