21 Nisan 2009 Salı

"Ayna Ayna, Hadi Söyle Benden Daha Gamsızı Var Mı?"



Aylar oldu görmedim seni.

Yazık...

Ne "gel" diyorum, demeyeceğim de.
Ne de, ilginçtir, davet bekliyorum.

Kabullendim durumumuzu; biraz kırgın, biraz buruk, biraz uzak.
Biraz da öylesine işte...
Neyi beklediğimi bilmeden bekliyorum.
Ne bekleyeceğimi bilmeden bekliyorum.

Bir şey yapmak ya da söylemek için değil ama; herhangi bir gün olabilir bir araya gelişimiz ya da bitebilir bu sıfatsız ilişki...

Suçlayamıyorum kendimi. Kırgınlıklarımı dillendiremediğime kızıyorum sadece. Yaratamadığım ortamlara; severken bülbül olup, kırıldığımda lal olan dilime kızıyorum...

Bu kadar özlemeye değer miydi, tek ben miydim özleyen bilmiyorum...
Gidemiyorum,kalamıyorum; kalakalıyorum yalnızca!

Onca makyajdan sonra, aynaya baksan neye yarar ki?

Hiç yorum yok: