4 Şubat 2009 Çarşamba

80ler, 90lar partisine gidiyorum, yaşasıııın :))

"Deli dolu yaşadık,
Öyle ki kimi zaman
Hani benim için ölürdün
İşte o zaman
Beni duman et
Ellerimi tut aman
Seviyorsan, istiyorsan
Bir kere de bana inan..."*

Ayşegül Aldinçle başladım güne. Aslında bu şarkıyla değil; ama olsun. Geçen gün "Şov Yapma"yı dinledim. Kriz öyle geldi sanırım. Sonra arkasından "Bandıra Bandıra", oof dedim. Ne güzeldi ya. Çocuk olduğumuz için mi, pop yeni patladığı için mi, adamlar o zaman daha içten müzik yapıyorlardı, ondan mı?

Şimdi gaza getirdim ya herkesi gideceğiz 80leri, 90ları dinleyeceğiz...
Coşarım ben; hoplarım zıplarım ne güzel, bi de önce "vafıl" yerim :)) Onu da canım çekiyor kaç gündür...

Ben de mi hazırlasam böyle bir parti acaba? Deniz Arcak, Tuğçe San, Burak Kut falan, arşivim de geniş :) Hem radyoda çalışayım ben ya, evet, harika fikir :)

"Şov yapma, şov yapma
Fark etmez, anladık seni
Her yerde sen vardın
Taktikler bitti, bitti mi?
Sorun çok, yorum yok
Oooooooo"










* Ayşegül Aldinç'in "1995/Söze Ne Hacet" albümünden "Deli Dolu"

Hiç yorum yok: