1 Ağustos 2008 Cuma

"Bilge" bir adamdan...




"sen ağaçtan sen ağaca koşuyorum
aradaki pusarık bataklıkta ayrışıp yıvışan günlerin hiçliğinde..."

**************************************************************************************

"senin yanımdasızlığın bir silik suskuydu.
günsüz karanlığımın keser açardı kapısını
sesin, yüzün, yürümen...
çıdamlı, dümdüz uzanan
uçsuz bucaksız, engebesiz bir düzlükte üstüme bir çığ gibi geldin
kendine kattın beni.."

**************************************************************************************

"kolum koluna değmesin diye uğraşmak hepsi bu.
oysa kolum değmesin diye uğraşırken istediğim tek şey onunla yatmak onunla uyumak ondan önce uyanıp oyanışını görmek.
gözünü açmadan önce derin bir soluk alırken yanıbaşında durmak.
açılan gözlerini bana çevirmeden daha öpmek!"

*************************************************************************************

"baygındım / ölüydüm /yüzüyordum mor bir suda /
gözüm kapalıydı / konuşmuyordum /
oyun bitmez ki diyordum / vezire çıkıyordum /
vezirleri benimdi yeşillerin / almıştım /
alıyordum artık / karşı karşıya gelmiştik /
oyun bitmez ki bitmez ki bitmez ki..."

Hiç yorum yok: