5 Temmuz 2008 Cumartesi

YAŞ ŞİİR (YAKILMAZ DAHA!)



Tutunamadığım anlar oldu
Bıraktığım anlar

Bilen anlar

Eskilere yeniler kattım
Acıdım
Neşelendim
Giden hep yaktı da içimi
Gelen de az serinletmedi doğrusu
Eksik kalan hep güven verdi hem
ama fazla gelen yetmedi

Kendimi keşfediş zamanlarım oldu
Hatta bu bir sene böyle geçti
Kızdığım vakitleri çok belli etmedim belki
Ama sevdiklerimi ettim, biliyorum

Bir sese tutunduğum anlar oldu
Bırakamadığım anlar

Yaşayan anlar

Yenileri buldum
Hem de zengin oldum
Dönüp dönüp kendime baktım
Her bakışım, dünyama bakışım oldu
Yok muydu hiç sitemi, sızısı, olmaz mı
Ama ya sevgisi, değer!

Onu da yeni olan anlar diyelim :)

Hele kuralların inadına nadir olan(lar)
Herkese de nasip olmaz,

Nadir(en) anlar

Ağlatan minnetlerim oldu,
Geri dönüşlerim, dönüşe sebep oluşlarım
Yaşı olan anlar
Dönüşü olan anlar

Ayağa kalkışlarım
Kendimi bırakıp, canı tutuşlarım, canan oluşlarım
Gecemi verişlerim
Geri alışlarım

Gece demişken, ah bir de sindiremediklerim oldu
Susamayıp, dilimi ısırışlarım
Kalemden vazgeçemeyip
Kelama sarılışlarım

Sonra ustası olduğumu söyleyen oldu mesela
(nasıl da hayranım, okuyan anlar)
İçimi içime sığdıramadığım coşkularım oldu
Dalım oldu, yaprağım oldu
İçim oldu

Bir de hatalarım oldu
O hatalardan vazgeçemediğim anlar
Yakınına gitmeyip uzağında da kalamadığım

Çeken anlar

“Ben sende kendim oluyorum” dendi sonra bir an
Henüz, yeni oldu
Gözümün ışığı oldu
Yüzümün gülüşü oldu

(Bir tek, maskem olmadı
Rolüm olmadı, yalana dair
O da olmasın
Yalan olmasın)

İşte sonunda
Örüntüler örüntüleri doğurdu,
Minnet oldu
Şükür oldu

İyi ki de oldu
Hepsi oldu
Tamam oldu...



(İyi ki varsınız…)

Hiç yorum yok: