12 Temmuz 2008 Cumartesi

Özetle...




Hepinizi terk ediyorum
Kalemimin bütün kurşununu kustuğu gibi -biraz önce-
Döküyorum sizi içimden
Yere saçılıyorsunuz.

Canım ne kadarınızı isterse,
O kadarınızı tutacağım içimde,
O kadarınızı eğilip toplayacağım yerden...
Bu arada;
Çalmayacağım sizin için ateşi!
Ciğerlerim sökülürken çünkü her gece,
Mangal derdindesiniz siz pişkince

Hepinizden vazgeçiyorum yani
Özeti bu...
Ne kadar tiksinilecek varsa dibindesiniz
Ve sevileceklerden uzakta sinsice.
Ne sevginizin bir anlamı var,
Ne de zerre kadar içtensiniz...
İstemiyorum ilginizi de, aman kalsın!
Yaslanmayacağım omzunuza da.
Çalmayacağım sizin için gökkubeyi yerlere
Uykusuz uzanırken göklere ben her gece
Terlemektesiniz siz midesizce...

Ha bir de unutmadan;
Sırlarım sizde kalsın
Hatta sevgilerim ve emeklerim de
Gülüşlerim
Sarılışlarım
Acıyışlarım
-İçimde hepsi çok nasılsa-
Belki bir gün yeniden
Görüşürüz keyfim olursa...

Hiç yorum yok: