31 Ağustos 2015 Pazartesi

"Bu kez olmaz. Bir kez daha olmaz. Bitti" (13 Ağustos 2015)


Bazı insanlar taşınmalarda travma yaşar, yengeç burçları çoğunlukla. Ben hiç haz etmem yer değiştirmekten mesela. Gezip geleyim; ama bağlı olduğum yer orada dursun isterim hep, değişmesin.
Ankara'ya sevgim, bağım da ondandır belki, kim bilir. Hüzünlü, nostaljik hallerim vb. ondan geliyordur. Yer hafızam da ondan güçlü belki. İnsanlar kadar mekâna da bağlanıyorum.
Neyse.
Sonuçta taşınmak zor.
Her ayrıntısını tek tek bildiğim koridorları geride bıraktım. Gözüm kapalı yürüyebileceğim yolları. Güldüğüm, ağladığım, içime kapandığım, heyecanlandığım, ışık saçtığım bahçeyi. Odamın penceresindeki erguvanları.

Çok şeyi bıraktım geride; ama kitaplarıma kıyamadım.
Kitaplarımı, defterlerimi, kalemlerimi ne kadar kırtasiyelik eşyam varsa toplayıp eve getirdim.

Hiç yorum yok: