13 Nisan 2015 Pazartesi

"sinir bozucu"

Şikayetlenmek en iyisi. Bu sabah, pazartesi olmasına rağmen, bi' heves gittim işe. Hem çok işim vardı hem okuyacaklarım vardı. Merak her şeyi öteliyor. Her neyse. Akşam üstü olmasını epeydir beklediğim bir şeyin olmadığını öğrendim. Sebebi olabilecek iki kişiye de gittim. İkisi de sorumluluğu üzerine almadı.
Alışmamışlar da kendilerine "neden" diye sorulmasına, şaşırıp kaldılar öyle.
Birincisine çok ses etmem; ama ikincisi çok büyük hayal kırıklığı olur.

Şikayetlenmeden gittiğim iş, üzülerek çıkmama neden oldu.
Kaçış da bulamıyorum kendime.

Üzmek için hiç nedenleri de yok. Sorsalar üzmezler zaten, önemsemediklerinden oluyor, senin için çok önemli olan, onlar için "amaaaan" olabiliyor ve bu insanı deli ediyor.

Yine dişlerimi sıkmaya başladım zaten üç dört gündür, sakinleşmem lazım.

Beynime zarar verecek her şeyden kaçmam lazım.


Hiç yorum yok: