10 Kasım 2011 Perşembe

Yollar nasıldı?

11 Şubat 2009'da sevgilimi düşünüp yazmışım.
Ben istemişim hayat bana onu vermiş. Azıcık da geç kalmış.



"Bi' adam olacak hayatımda, o da dosdoğru olacak.
Ne hissettiyse söyleyecek daha en baştan; kızgınlık, öfke, sevgi, şefkat...

Bi' adam...
Gözlerinden taşan duyguları, dudaklarından dökmeye çekinmeyecek. Öyle oyunlar, taktikler, kaç-kovalasınlar, vur-kaçlar falan olmayacak sevgisinde...

O adamın içini göreceğim ben, saydam olacak teni...
Kızaran yanaklarım gibi belli edecek mahcubiyetini, durduramadığım gülüşüm gibi taşacak içinden coşkusu...

Hiçbir şeyi bana benzemesin, önemli değil!
Dolambaçsız olsun yollarında yeter, dediğim gibi...

(Biliyorum o bu "aşk"ların hiçbiri olmayacak. Buraya kimi ne kadar yazacağım bilmiyorum; ama o bunlardan biri olmayacak.)"

Hiç yorum yok: