24 Eylül 2011 Cumartesi

"Çaysız sohbet, sensiz dünyaya benzer"

Tam nasıl anlatsam, neresinden başlasam, bi' de şu şarkıyı (http://vimeo.com/18307537) eklesem mi linke diye düşünürken, zaten yazdığımı gördüm (http://demirezen06.blogspot.com/2011/05/burnum-omzunda.html)

Öyle bi' adam buldum ben. İlginç bi' şekilde... Sanal dünyamın içinden çıkıp yanımdalığını o kadar çok hissediyorum ki, sanki yüzüm onun avuçlarının içinde olduğundan bu denli yanıyor.

Beraber çay içmenin, beraber dizi seyretmenin, beraber Ankara'yı seyretmenin, beraber şiir okumanın, beraber sinemaya gitmenin, beraber alış verişe çıkmanın, beraber rakı içmenin, beraber yürümenin hayallerini kuruyoruz. Sade hayatların içinde sade hayaller...

Gece sözcükleriyle uykuya dalıp, sabah sözcükleriyle uyandığım, varlığını içime sakladığım bir adam.
Yazan adam, beni hiç durmadan güldüren adam.

Anlatsam anlaşılır mı bilmiyorum; hiç sarılmadığım bir adamı nasıl özlediğim.
İçimi böyle doyumsuz bir bahar gününe nasıl çevirdiği, ruhumun anti-depresanı olduğu anlatılabilir mi bilmiyorum.
Bildiğim; içine onu katmadığım bi' sohbetim olmuyor, dilimde çayın tadı, aklımda o.

Hiç yorum yok: