30 Mayıs 2010 Pazar

"eksildikçe saatler ömrümden, artıyor gelecek telaşım"

Haziran çok dolu, çok hızlı bir ay olacak.

Dostum İskoçya'dan 20 günlüğüne gelecek, o gelince kızlarla toplanırız bi', sonra hep beraber de toplanırız, sonra doğum günleri var kutlanacak, 2 adet konser var, önemli bi' düğün var. Arada İstanbul'a kaçacaktım, yerine Alanya mı yapsam diyorum hafta sonunu 4 gün yapıp. Bütün bunların arasında teyzeoğlunun yemin töreni var.
Ah bir de nöbet var tabii, pek güzide bi' gün olan 26'sında.

Grange ve Brown kitaplarını yaz tatiline bıraksam, 4 adet de kitap var elimde, yarım, bitirilecek...

Bi' tane yap-boz (puzzle) var epeydir istediğim, spor var düzenli yapılacak.
İhmal edilen bebekler var, mıncıklanacak geniş yeğen çevresi :)

Neye nasıl yetişilir bilmiyorum; ama her şeye hevesleniyorum, hiç "hayır" diyemiyorum. Önce içimden geçen "hayır" demem lazım.
Tutamıyorum...

Temmuz gelse de bi' nefes alsam...

Hiç yorum yok: