9 Mart 2010 Salı

Sarı saçlarımdan ben suçluyum :))

Anaokulunda ilk kez kestirene kadar açık renk olan saçlarım, daha sonra gitgide kahverengi oldu. Papatya suları falan ile yıkardık yazları, saç diplerini güçlendiriyor diye, o zaman da sararırdı; ama doğallıktan yana olan ben, hiiiç uğraşmadım saçımla. Kafamda uğraşılacak başka şeyler vardı hep :)

Sonra geçen cuma birden "ben sarıya boyatayım saçlarımı" dedim. Aniden, hiç kimseyle konuşmadan yavaş yavaş açmadan, direk sarı...
Cumartesi aileye, hafta içi arkadaşlara açtım bu fikrimi, bi kısmı "yapmaaa" dedi, bi kısmı "yaaap"
Bildiğin sahte sarı yani ya da "çakma sarı".
Zaten karar vermiştim, önceden duyurdum sadece...
"Beyonce bile sarı yapabiliyorsa ben neden yapamayım" dedim, yaptım.
Bu cumartesi de gittim, boyattım. İlginç bi histi. "Dipten boyamayım, sık röfle yapayım" dedi kuaförüm, boş boş baktım. Röfle deyince aklıma suflenin gelmesi de ayrı bi obezlikti :))

Aynı insan, aynı hal, aynı durum, her şey aynı, şaç rengi dışında...
Ve çok şey değişiyor şu son günlerde, ilginç...
İlginç...

Hiç yorum yok: